Verslas

Darbo nasumas

Kaip save motyvuoti ir tapti Super herojumi darbe

Darbo dienos pradžioje neturite kur dėtis, negalite deramai atlikti nė vienos užduoties, o baigiantis dienai dėl neatliktų darbų gausos pradedate jausti stresą? Su šia problema susiduria dažnas motyvacijos, darbingumo stokojantis…

CV

Kaip parašyti CV, kad sulauktumėte kvietimo į darbo pokalbį

Nuomonė, jog gyvenimo aprašymas tėra formalumas, kurį pateikus užsitikrinamas pokalbis dėl darbo, nėra teisinga. CV – tai pirminė informacija, kuria arba patrauksite darbdavio dėmesį ir būsite pakviestas tolimesniam atrankos etapui,…

Įmonės įvaizdis

Kaip sukurti gerą įmonės įvaizdį

Anksčiau gerą vardą užsitikrindavo tos įmonės, kurių prekių bei paslaugų kokybė būdavo aukščiausia, kaina įkandama, o klientai – visada patenkinti. Deja, to jau seniai nebepakanka, norint sukurti tinkamą įvaizdį, reikia…

komunikacija_linkedin

Kodėl kiekviena B2B įmonė turi turėti LinkedIn profilį?

Daug kas iš mūsų yra susikūręs LinkedIn profilį. Tai puiki platforma darbo paieškai bei profesinių kontaktų mezgimui. Nuo kitų socialinių tinklų šis išsiskiria profesionalumu, oficialesniu bendravimu nei, tarkim, Facebook’e, todėl…

Google+ komunikacija

Ar Google Plus profilis yra naudingas jūsų įmonei?

Populiariausiu socialiniu tinklu Lietuvoje vis dar išlieka Facebook, tačiau reikia nepamiršti, kad egzistuoja ir kitos jūsų įmonei naudingos socialinės platformos. Šiame įraše aptarsime Google Plus komunikacijos ypatumus. Pastaruoju metu Google…