Kaip sukurti gerą įmonės įvaizdį

Įmonės įvaizdis

Anksčiau gerą vardą užsitikrindavo tos įmonės, kurių prekių bei paslaugų kokybė būdavo aukščiausia, kaina įkandama, o klientai – visada patenkinti. Deja, to jau seniai nebepakanka, norint sukurti tinkamą įvaizdį, reikia nemažai padirbėti.


Nepriekaištingas internetinis puslapis

Internetas tapo neatsiejama ne tik verslo įvaizdžio, bet ir sėkmės dalimi. Dauguma klientų, prieš įsigydami prekę ar paslaugą, pasidomi apie ją internete, tad net jei Jūsų produktas ir geriausiais, dėl atlaidaus požiūrio pirkėjus galite prarasti visai netikėtai. Kad taip nenutiktų, pasirūpinkite savo įvaizdžiu virtualioje erdvėje. Svetainė turi būti ne tik estetiška, šiuolaikiška, bet ir turininga bei naudinga klientui. Neapsiribokite sausa informacija, tokia kaip „mūsų misija“, „mūsų klientai“, „mūsų paslaugos“ ir pan. Sukurkite tokį turinį, kuris, pristatydamas Jūsų produktą ar paslaugas, sudomins – susitelkite į auditorijos poreikius. Nepamirškite paskyrų ir socialiniuose tinkluose!

Gera reklaminė kampanija

Kurdami reklamos strategiją, taip pat prisiminkite, jog klientas turi kažką gauti. Reklamos, kurioms anksčiau pakakdavo gražaus veido ar elementaraus produkto pristatymo, šiandien nebėra veiksmingos. Auga pasiūla, auga klientų išrankumas, tad reklamos tikslu tampa ne įtikinti pirkti, o sužadinti smalsumą pasidomėti ir tik tuomet galbūt pirkti. Išaugus interneto svarbai, tradicinės reklamos konkurentu tampa internetinis marketingas, tad šiuolaikinės technologijos leidžia kurti ir vykdyti kampaniją net ir su minimaliu biudžetu

Matomumas žiniasklaidoje
Norint didinti savo įmonės populiarumą ir įgyti geriausiųjų vardą, būtina atsidurti žiniasklaidos akiratyje. Išsiaiškinkite, kas yra Jūsų tikslinė auditorija, kuo ji domisi, ką skaito, klauso, žiūri. Tuomet pritaikykite savo skleidžiamos žinios formą konkrečiai medijai.

Nuomonės lyderių pavergimas
Vartotojus veikia daugybė išorinių veiksnių, nuomonių, žmonių. Pasistenkite, kad tie, kurių balsas yra girdimas geriausiai, apie Jus atsilieptų palankiai. Nenumokite ranka į įvairius kritikus, blogerius, stenkitės kuo geresnius santykius palaikyti su partneriais, įtakingais, visuomenėje gerai žinomais asmenimis. Padarykite viską, kas yra Jūsų valioje, kad jie būtų patenkinti. Taip įvairiuose visuomenės sluoksniuose užsitarnausite gerą vardą.

Bendravimas su klientais

Tiesioginė komunikacija su auditorija – tai tiesiausias kelias, siekiant užsitikrinti gerą vardą ir sukurti norimą įvaizdį. Nebūkite uždari – bendraukite socialiniuose tinkluose, noriai konsultuokite, organizuokite atvirų durų dienas, renginius, konferencijas ir pan. Suteikite galimybę nemokamai išbandyti savo produktus, megzkite su auditorija artimą kontaktą. Įsidėmėkite, jog Jūsų tikslas – ne parduoti, o patenkinti klientą. Tuo besivadovaujančiai įmonei neįmanoma nesukurti gero įvaizdžio.

Parengė: Bonus Socius