5 patarimai, kaip atgaivinti ir puoselėti sveiką veido odą

Veidi odos priežiūra
Skaisti veido oda – vienas labiausiai moterį puošiančių akcentų. Tokioms laimingosioms nereikia sukti galvos dėl makiažo ar jaudintis dėl netikėtai išaugusių spuogų. Tačiau sveika oda galinčiųjų pasidžiaugti vis mažiau. Greitas darbo ritmas, stresas, nesveika mityba bei daugybė kitų veiksnių gražų ir skaistų veidą pakeičia neatpažįstamai.
Nurodymus, kaip gydyti ir prižiūrėti veido odą, šiandien dalija kas netingi. Deja, ne visi jie teisingi ir veiksmingi, nes natūraliomis priemonėmis atgaivinti suvargusią odą – ypač sunkus darbas. Pateikiame Jums 5 veido priežiūros patarimus, tinkančius visiems odos tipams.

1. Neplaukite veido karštu vandeniu. Žinoma, aukštesnė vandens temperatūra greičiau sunaikina mikrobus, pašalina nešvarumus, tačiau Jūsų veidui to tikrai nereikia. Per karštas vanduo gali sudirginti odą, sukelti paraudimą ar net pleiskanojimą. Veidą plaukite drungnu, geriausia patalpos oro temperatūros vandeniu. Dideli temperatūros šuoliai odai gali sukelti šoką, pasireiškiantį nepageidaujamais simptomais.

2. Naudokite aliejus. Gaila, kad odos gaivinimas augaliniais aliejais tapo senamadišku, tačiau tai laiko patikrinta ir labai veiksminga drėkinamoji priemonė. Švariai nuplautam veidui naudokite kokosų, sezamo ar alyvuogių aliejų ir rezultatą pastebėsite jau pokėlių dienų. Oda tampa lygesnė, subalansuojamas jos riebumo lygis.

3. Natūraliai šveiskite odą. Vaistinėse parduodami garsių firmų veido odos šveitikliai tinka ne visiems odos tipams. Pasitaiko atvejų, kai po procedūros sulaukiamas nemalonus šalutinis poveikis – alerginė reakcija. Tad išbandykite natūralias priemones ir veido odos šveitimui naudokite vaisius. Įtrinkite odą trintų šviežių mangų, braškių mase ar ananasų gabalėliais ir palikite kelioms minutėms suveikti AHA rūgštims. Jei nesate alergiški vaisiams, išbandę tikrai nenusivilsite, nes tokia terapija tinka visiems odos tipams.

4. Rūpinkitės savo mityba. Prižiūrint odą svarbu ne tik išoriniai, bet ir vidiniai veiksniai, tad atkreipkite dėmesį ką valgote. Į racioną dažniau įtraukite šviežias daržoves bei vaisius, organizmą, o kartu ir odą, valykite gerdami kuo daugiau vandens. Mažinkite alkoholio suvartojimą ir oda atsigaus daug pastebimiau, nei naudojant brangius veido valiklius.

5. Šokoladas – ne didžiausias priešas. Dėl šio skanėsto neigiamo poveikio odai specialistai nesutaria. Vieni teigia, jog riebus ir saldus maistas ypač kenkia, tačiau neigiamos šokolado įtakos odai neįrodė jokie medicininiai tyrimai. Kadangi į tam tikras medžiagas visi organizmai reaguoja skirtingai, patariama patiems sekti odos permainas pabandžius atsisakyti saldumyno. Yra teigiančių, jog daug labiau nei šokoladas, spuogų atsiradimą skatina toks maistas, kaip makaronai bei duona.